Bertina is 15 kilo afgevallen in 13 weken met Grip op Koolhydraten. Ze heeft 2 hele goede tips!

In deze blog een mooi en inspirerend Grip op Koolhydraten – succesverhaal van Bertina.
In de facebookgroep van Grip op Koolhydraten plaatste Bertina een aantal inspirerende berichten, waar ze veel reacties op kreeg. Op mijn vraag of ik haar bericht mocht delen zei Bertina:

Hallo Yvonne, tuurlijk mag je dit delen!

Hartstikke leuk 😀
GOK heeft me toe nu toe zoveel gebracht dus hoe meer mensen hiermee geïnspireerd worden hoe beter!


Bertina is in 13 weken 15 kilo afgevallen met Grip op Koolhydraten.

🚩 Bertina’s Tip 1: Maak Spiegelfoto’s

Bertina gaat iedere week in dezelfde pose en outfit voor de muur staan en laat zichzelf fotograferen. Daarna bewerkt ze de foto en noteert ze haar maten. De progressie is goed te zien. Meten = weten!
Bertina is geabonneerd op een foto-dienst waarmee je iedere 4 weken een aantal foto’s op papier kunt laten toesturen.

Dit hangt op de wc zodat ik elke dag hier aan herinnerd wordt.

IK WIL

IK KAN

EN IK ZAL

En de visite blijft soms verraderlijk lang op de wc …


Zo leuk en inspirerend!!

Ook heeft Bertina grip op haar eetweek. Ze gebruikt hiervoor de dag- en weekmenu’s uit de Grip op Koolhydraten boeken als voorbeeld en noteert ze in de GOK-voedingsplanner Ze schrijft het kort en bondig op.
Het geeft haar niet alleen voor nu houvast en zeker ook voor later.


Bertina: Wat ik zelf heel fijn aan de boeken vind, is de eenvoud van de recepten en dat het puur is, net zoals ‘vroeger’.

Grip op Koolhydraten Voedingsplanner

🚩 Bertina’s Tip 2: Wie schrijft, blijft.

Bertina stelt wekelijks een weekmenu samen en schrijft dit in de Grip op Koolhydraten Voedingsplanner. De voorbeelddagmenu’s neemt ze als voorbeeld uit de GOK-boeken. Mixen en matchen maar! Ze schrijft het kort en bondig op. Het kost eventjes tijd, maar het scheelt haar de volgende week echt denkwerk (wat moet ik nu weer eten?) en foodwaste. Bertina koopt in aan de hand van de menu’s en koopt dus nooit teveel. Goed voor je lijf en je portemonnee. 💪

Grip op Koolhydraten – Dagmenu’s, richtlijnen en recepten
Voedingsplanner

Reacties op de voedingsplanner

Reacties in de facebookgroep Grip op Koolhydraten

Lees meer:

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *