Grip op Koolhydraten crackers op de camping en vakantie

KOOLHYDRATEN…

Dag Yvonne,

Koolhydraten… Voor ons hoeft het absoluut niet meer.
koolhydraatarme crackers op camping
Het is een manier van eten geworden, zelfs op de camping willen wij niet anders, van thuis een grote voorraad kaascrackers meegenomen en iedere ochtend op de “skottel” lijnzaadcrackers bakken, met of zonder noten, heerlijk!!!!!! En????
Van de skottel zijn ze net zo lekker als uit de magnetron alleen komen de buren die alleen klef witbrood eten eens even kijken wat die slanke dennen eten… haha
Dus ik heb weer promotiewerkzaamheden voor je gedaan Yvonne.

En zo gaat het dat we ondanks (te) veel Belgische biertjes, lekkere ijsjes ect. max 1 kg’tje weg te werken hadden toen we thuiskwamen.
Groeten Anne

P.S. leuk receptenboek hebben jullie geschreven, staan ook weer lekkere toppertjes in!

Ik ga op vakantie en neem mee:

app-crackers-zalm

GG-scandinavian crispbread met roomboter zalm en komkommer.

Kant en klare vezelcrackers

Altijd makkelijk en vooral in een hotel makkelijk te combineren met het vlees/vis/kaas/eieren aanbod bij een ontbijtbuffet. Crackers zijn lekker met bijv. scrumbled eggs, bacon and eggs, zalm, kaas. Met wat plakjes komkommer, tomaat, augurk etc. heb je een heerlijk koolhydraatarm en energiek ontbijt. Op deze manier start je de dag goed en houd je nog wat koolhydraten over om bij het diner. Een salade als lunch is natuurlijk ook een prima keuze.

Psyllium en inulinevezels zijn een pre- en probiotica. Ideaal voor de stoelgang en een milde detox/ontgifting

Psyllium en inulinevezels zijn een pre- en probiotica. Ideaal voor de stoelgang en een milde detox/ontgifting

Colon Clean voor een soepele ontlasting

De oplosbare psyllium- en inulinevezels zijn een weldaad voor je darmen, vooral op vakantie. Het geeft een soepele ontlasting. Neem het dus mee op vakantie. Ga je met het vliegtuig neem het dan in de originele verpakking mee in je koffer.

VÓÓR DE MAALTIJD


Neem colon clean in vóór een maaltijd. Voor het ontbijt net na het opstaan, ongeveer 30 minuten voor het ontbijt is op vakantie een goed moment. NIET gelijk met medicijnen, hormoontabletten of voedingssupplementen innemen. Laat er minimaal 1 uur tussen zitten. Anders heb je kans dat deze middelen niet optimaal zijn werk kunnen doen.
Een paar uur na de avondmaaltijd kan ook een goed tijdstip zijn. Van belang is dat je maag niet propvol zit. Want dan kun je last krijgen van maag/buikkrampen omdat het maag-darmstelsel té veel belast wordt op dat moment. Op een redelijk lege maag doen de oplosbare vezels hun werk optimaal 🙂

Kookboeken

In kookboek 1 en vooral in kookboek 2 staan veel makkelijk te maken koolhydraatarme vezel/noten/pitten crackers.

Fijne energieke vakantie toegewenst!

Meer vakantieverhalen lees jeHIER

@ Zoals: Op vakantie afvallen? Dat kan goed zelfs!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *